Black Friday ve Cyber Monday

Amazon satıcıları için tatil her zaman köşede gibi görünebilir. Tipik olarak, Black Friday ve Cyber Monday alışveriş hafta sonu ve öncesindeki hafta, Amazon satıcılarının satışları ve karları artırması için yılın en kritik zamanlarından biridir. Amazon’da her zamankinden daha fazla alışveriş yapan tüketicilere satış yapılabilecek en verimli dönemdir.

Neden Black Friday Pazarlama Stratejisine ihtiyacınız var?

Kara Cuma, Siber Pazartesi ve tatil sezonunun geri kalanı, Amazon satıcıları için büyük satış etkinlikleridir. Yapılan araştırmalar Kara Cuma ve Siber Pazartesi’nin kârlılıkları için çok önemli olduğunu ve satıcıların %64’ü Aralık ayını çok daha verimli geçirdiğini gösteriyor. Henüz Black Friday ve Cyber Monday için plan yapmadıysanız, en kısa sürede yapmanız gerekir.

Tüm dünyada artan  enflasyon ve ekonomik belirsizlikle birlikte müşteriler, sevdikleri ürünler için fırsatlar arıyor. Amazon satıcı hesabınızın bu talebe hazır olması satışlarınızı artırmanıza olanak sağlayacak.

Black Friday ve Cyber Monday satışlarına hazırlanmanıza yardımcı olacak yedi adımı burada bulabilirsiniz.

  1. Envanter yeniden stok limitlerini inceleyin
  2. Mevsimsel talebi karşılamak için yeterli envanter sipariş edin
  3. Envanterinizi kritik tarihlere göre gönderin
  4. Ürün listelemelerinizi optimize edin
  5. PPC kampanyalarınızı optimize edin
  6. Promosyonlarınızı planlayın
  7. Satışları ve performansı izleyin

2023 tatil sezonu her zamankinden daha yoğun olacak. Bu nedenle, satış telaşına tamamen hazırlıklı olmak için yukarıda belirtilen adımları uyguladığınızdan emin olun.

Start Smart’ın Amazon satışlarınızı artırmaya yönelik çözümlerini görmek için tıklayın.