Wise Kurumsal Türkiye Hesaplarında Kullanım Koşulları Güncellemesi Yaptı

Wise Türkiye’de hesabı olan şirketler için hizmetleri ile ilgili bir güncelleme yaptı. Wise’dan paylaşılan bilgi şu şekilde;

Türkiye’deki müşterilerin Wise’ı kullanma şeklini değiştiriyoruz
Türkiye’deki yeni düzenlemeler nedeniyle, Türkiye’de kayıtlı adrese sahip Wise müşterilerimizin Wise Business hesabını kullanma şeklini değiştirmemiz gerekiyor.
Banka hesabınızdan yurtdışına para göndermek için Wise’ı kullanmaya devam edebilirsiniz.

Bugünden itibaren (23 Haziran) artık şunları yapamazsınız:

  • Herhangi bir para birimi için yeni hesap ayrıntıları alın.
  • Wise TRY bakiyenize Türk banka hesabınızdan para ekleyin.

30 Ağustos’tan sonra şunları yapamayacaksınız:

  • Farklı para birimlerinde para tutmak için yeni bakiyeler açın.
  • Wise bakiyeleriniz arasında dönüşüm yapın.
  • Mevcut Wise bakiyelerinize para ekleyin.
  • Wise bakiyelerinizden transferler gönderin.
  • Wise’a para alın. Bu, sahip olduğunuz tüm Wise hesap detaylarının artık çalışmayacağı ve bunlara gönderilen paranın gönderene iade edileceği anlamına gelir. Göndericilerinize, artık size bu şekilde para gönderemeyeceklerini bildirin.

30 Ağustos’tan sonra Wise’ı şu amaçlarla kullanmaya devam edebilirsiniz:

  • Wise bakiyenizde kalan parayı kendi banka hesaplarınıza çekin. Paranız güvende.
  • Doğrudan Türkiye’deki banka hesabınızdan Wise aracılığıyla uluslararası transferler gönderin.