6 ve 7 Haziran tarihlerinde gerçekleşecek ücretsiz bir sanal etkinlik. Bu etkinlikte reklam stratejinizi optimize etmeyi ve yoğun dönemlerde işinizi büyütmek ve yeni müşterilere ulaşmak için nasıl kullanabileceğinizi öğreneceksiniz. İki günlük deneyim süresince özel konuklar ve Amazon Ads uzmanlarıyla bağlantı kurma fırsatı da bulacaksınız. Size, Sponsorlu Ürünler, Sponsorlu Markalar, Sponsorlu Gösterim ve Mağazaları kullanarak marka farkındalığını, değerlendirmeyi ve muhtemel olarak büyük alışveriş etkinliklerinden önce, sırasında ve sonra satışları nasıl artırabileceğinizi öğretecekler.
Amazon Ads Zirvesi ne zaman gerçekleşiyor?
Amazon Ads Zirvesi, 6 Haziran Çarşamba ve 7 Haziran Perşembe 2023 tarihlerinde gerçekleşen iki günlük bir sanal zirvedir.
Amazon Ads Zirvesi ne kadar sürecek?
Zirve her iki gün de saat 9:00 ‘da başlayacak ve saat 13:00’de sona erecektir.
Kayıt yapmam gerekiyor mu?
Evet, zirveye katılmak için çevrimiçi kayıt yapmanız gerekmektedir. Kayıt ücretsizdir.
Amazon Ads Zirvesi’ne nasıl kayıt olabilirim?
Sanal zirve için kayıt olmak için ana sayfaya gidin ve kaydol düğmesine tıklayın. Kayıt formunu doldurun ve gönderin. Ardından, kaydolmanızı tamamlamanız için kayıt yaptırdığınız adrese bir e-posta alacaksınız.
Bu sanal zirve kimler için tasarlanmıştır?
Amazon Ads Zirvesi, profesyonel satıcılar, tedarikçiler ve KDP yazarları için tasarlanmış iki günlük bir zirvedir. Zirve, Amazon Marka Kaydı’na kayıtlı olup olmadığınıza bakılmaksızın tüm reklamverenler için tasarlanmıştır.
Amazon Ads nedir?
Amazon Ads, kayıtlı satıcılara, tedarikçilere, kitap satıcılarına, Kindle Direct Publishing (KDP) yazarlarına, uygulama geliştiricilere ve/veya ajanslara reklam hedeflerini gerçekleştirebilmelerine yardımcı olacak çeşitli seçenekler sunar.
Amazon Ads nasıl çalışır?
Sponsorlu Ürünler, Sponsorlu Markalar, Sponsorlu Gösterim ve Mağazalar gibi kendi kendine hizmet reklam ürünleriyle başlamak için, Kayıt sayfasını ziyaret edin ve kaydolmak için bir seçenek seçin.
Amazon’da satıcı (seller) ve tedarikçi (vendor) arasındaki fark nedir?
Satıcılar ürünleri doğrudan Amazon müşterilerine satış yaparlar. Eğer ürünlerinizi Satıcı Merkezi’nde yönetiyorsanız, bir satıcısınız.
Tedarikçiler ise ürünlerini doğrudan Amazon’a satarlar ve Amazon bu ürünleri müşterilere sunar. Eğer ürünlerinizi Tedarikçi Merkezi’nde yönetiyorsanız, bir tedarikçisiniz.
Amazon Marka Kaydı nedir?
Marka Kaydı, Amazon’un dünyadaki her marka hakkında bilgi sağlayan küresel yetkili hizmetidir. Marka isimlerini, logo ve ticari marka gibi marka profili verilerini ve yönetici, hak sahibi veya kayıtlı temsilci gibi rol sahibi hesapları içerir.